Продавець Електро-Стиль - інтернет-магазин електротоварів розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1169 відгуків
+380 (93) 765-84-14
+380 (98) 694-78-11
ТВК Южный, ул. Щирецкая 36, 79071, Львів, Україна
Електро-Стиль - інтернет-магазин електротоварів
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення та обміну Товар, замовлений в нашому Інтернет магазині, ви можете повернути (обміняти) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню) Обов'язкові умови для повернення або обміну товару: Товар має бути повністю укомплектований Наявність оригінальної та непошкодженої упаковки та ярликів Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації) Перед тим як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою або ж у пункті самовивезень (79071 м. Львів вул. Щирецька 36). Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця. Зверніть увагу: Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його за рахунок покупця. Якщо товар не працює (ушкоджений), обмін або повернення товару можливе лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником. Умови повернення для товарів неналежної якості. У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону (093) 765-84-14 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. В індивідуальному порядку вирішити питання: - при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів готівкою або на карту. Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, по номеру телефону зазначеному на сайті. Повернення здійснюється за рахунок Одержувача, будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно в нашій точці ( магазин, складі, торговій точці (79071 м. Львів вул. Щирецька 36) і т.д.) Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи: - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом від одного до чотирнадцяти робочих днів з моменту отримання повернутого товару, - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" за домовленістю, - готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару. Заміна товару неналежної якості відбувається від одного до чотирнадцяти робочих днів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner