Шини Schneider Electric
- Шина з’єднувальна гребінчаста Schneider Electric EASY 9 1P 12 модулів EZ9XPH112 EZ9XPH112190,88 ₴Готово до відправки
Шини Schneider Electric
Сучасні електромонтажні пристрої електричних щитів.
Надійність з'єднань всередині електричного щита, особливо якщо він є трифазним, є основою електробезпеки не тільки цього пристрою, але й того обладнання, яке підключено до нього. Тому електромонтажники при роботі з електричними щитами приділяють особливу увагу ізоляції фаз під час проведення монтажних робіт. Для цього необхідно мати високі професійні навички та якісні електромонтажні комплектуючі. Як ця робота здійснювалася у минулому?
Як правило, монтаж провадився за допомогою електричних провідників необхідного перерізу. Найчастіше до одного електричного автомата підводилося кілька таких провідників, що було причиною появи змінного контакту при такому з'єднанні. А змінний контакт при солідних струмах був причиною їхнього обвуглювання і часто займання. Як у сучасних умовах вирішується таке питання. Найпростіше використовувати мідні шини сполучні. Що вони собою представляють? Як правило, це мідна шина, що знаходиться у спеціальному ізольованому корпусі, з відповідними контактними групами для підключення до автоматів усередині електричного щита.
Класифікація сполучних шин
За конструктивним оформленням сполучні шини, як правило, застосовуються двох типів:
- Штирьові та зубчасті сполучні шини, як правило, більш універсальні і підходять практично до всіх апаратів модульного захисту.
- Вилкоподібні сполучні шини мають специфічний контакт у вигляді двох зубчастої вилки і підходять до електромонтажних елементів, що використовують затяжні гвинти для затискання цих контактів. За своєю надійністю друга група сполучних шин набагато надійніша і безпечніша.
По можливості застосування сполучних шин у різних щитах з різною кількістю фаз живлення, сполучні шини діляться на:
- Однофазні сполучні шини.
- Двофазні сполучні шини.
- Трифазні сполучні шини.
- Трифазні сполучні шини окремою з нейтраллю.
Відповідно вартість таких шин багато в чому залежить від кількості мідних шин, що знаходяться в одній сполучній шині. Не менш важливою проблемою, щодо вирішення якої також залежить безпечна та надійна робота щита є організація нульових шин. Зазвичай, шини нульові розміщуються на дин рейці щита. Залежно від його електричної схеми таких нульових шин може бути кілька, хоча існують щити з однією нульовою шиною.